:: Bicara Pemuda ::

 

Monday, September 10, 2007
Gambar-gambar Sekitar Batu Buruk
Oleh amdang81

aNi adalah sebahagian gambar apa yang ada di Batu Buruk pada malam 8/9/2007. Ramai cameraman ditangkap termasuk dari Siasah, Harakah, TV pas.com dan juga cameraman dari lain-lain akhbar. Mengikut kenyataan akhbar Dr Syed Azman, gambar-gambar yang tersiar dalam akhbar kebanyakannya dari pihak polis. So, kalu nampak polis tu baik pun padan laa. Gambar ni aku jumpa kat internet.


a

b
Cuba teka apa yang ada dibelakang saya?

s
"Aku ni baru lepas accident, kalu tak, aku rempuih ja nih"
Agaknya tu la yang Abg Mat duk fikir. Hehehe

b
Haji Wahid Endut call sape tu? Maybe tanya khabar awok-awok kat luar guane la jadinya.

t
Mana boleh masuk!! Ini tempat aku yang punya! Berambuss!!! Kata Polis tu dengan megahnya.

f
Masa ni Cikgu Pa call boss polis Terengganu. Beliau minta nak masuk dalam gak. Nak jumpa tuan rumah kata beliau. Akhirnya dapat gak.

y
Tengah bisik apa tu? Ooo. Ni mesti rancang camana nak lepaskan diri dari kepungan FRU yang perkasa tu. Jangan marah aku cakap diorang ni PERKASA. FRU Terengganu mmg bagus. Sebarang rintangan dan halangan akan mereka rentasi. Tak mcm kat Melaka. Ngan BABI pun takut!! Sian FRU, Selamat Babi.

g
Tangkap!!! Tangkap!!! Jerit seorang pegawai polis yang bertugas. Akhirnya, bekas YB Kuala Nerus ditangkap seorang polis berpakaian preman. Selamba tul tangkap ek.
Bayangkan kalu kita duk luar, tiba2 ada org tu tangkap ngaku polis. Then rupa-rupanya kita ditipu dan dirompak. Fuhhh. Bahaya, bahaya..
r
Perkasanya polis-polis kita. Selamba je diri tengah jalan. Klau polis trafik tak pe la kuat. Tahan sebelah tangan pun lori leh berhenti.

f
Tu dia polis buat roadblock. Tu sumer tu motor polis la tu. Kalu nampak motor-motor ni cepat-cepat la lari. Hehehe. Catat no plate tu!!

Gambar-gambar dari ibnu's Fotopages
Bantuan teknikal oleh zul_mz untuk "mencerahkan" imej2 berkenaan
 
posted by DPP Kawasan Setiu at 7:49 AM | Permalink |


0 Comments: